Klantcommunicatie

Een mooi en belangrijk onderwerp want wat is er nou leuker dan over uw geweldige bedrijf of product te vertellen?

Toch valt het voor veel  mensen nog wel eens tegen – zowel voor de verteller als voor de lezer – om de juiste boodschap te weten.

Zelfs een goed verhaal spreekt namelijk niet per se aan.
Informeer mij over de diepere gevoelens van de onderwatersprinkhaan en ik zal mijn aandacht binnen enkele seconden kwijt zijn. Ligt aan mij, de lezer; de sprinkhaan heeft gewoon niet mijn interesse.

Weet dus met wie u communiceert.

Daarnaast is het medium natuurlijk van belang. Een website kan meer info bevatten dan een flyer, een nieuwsbrief kan teruggrijpen op eerdere berichten en de standaard bedrijfscommunicatie (offertes, bevestigingen, product- of dienstomschrijvingen) zal veel formeler moeten zijn.

Foutloos zal uw tekst sowieso moeten zijn, dat behoeft geen toelichting.
Schakelt u Kofflard.nl in voor uw teksten dan zit u op alle vlakken goed.

Dus heeft u geen idee of alvast een goed begin: vakkundig advies is één muisklik verder.

 

Jeroen Kofflard • kofflard.nl